Fredag kväll

Har just hoppat ner i sängen efter en skön och mysig kväll. På kina åt jag Stekt rik special, för första gången.. Det är stekt ris (låter äckligare än vad det är) med kyckling,skinka, räkor & grönsaker. Valde dock bort grönsakerna. Men godkänd blev måltiden iallafall! Dock inte tillräckligt för att välja fler gånger. Till efterrätt blev det friterad banan med glass! Gud så gott. Blev dock lite  sött efter en sväng men det smakade utsökt! 


Efter massa prat & mat så for vi till Emmelie och såg let's dance och surrade på som vanligt.
Måste tycka synd om lilla Katarina som måste sparka hem själv i mörkret på sandade vägar. Hade de vart sommar hade jag följt dig en bit iallafall :) 

I morgon bär det Förhoppningsvis av till hapanda/tårneå och inhandla lite kläder & maybe skor. Men det återstår att se. Annars blir det väl bara att sitta hemma och sakna min gullepojke :)<3 ingen som har lust att köra honom till mig? Skulle vara super snällt.. Men nu skall jag släck ner och lägga mig och sova.
 På återseende ! / V*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0